صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

ای مسلمانان فغان از دستتان

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

عضو یک گروه فامیلی هستم که بی نهایت مزخرف است . امروز عکس دو دختر بچه ی آرایش کرده که تاپ تنشان بود را در گروه گذاشتند با این متن که : کودکانتان را در معرض چیزی که در محدوده سنی آنها نیست قرار ندهید.اجازه دهید فقط کودکی را تجربه کنند؛ برای بزرگ شدن دیر نمی شود. بعد یکی از اعضای گروه که اتفاقا خانوم جلسه ای هم هست در تایید این عکس نوشت که با این قضیه کاملا موافق است و دختر را چه به تاپ پوشیدن.دختر بچه ها تاپ می پوشند برای جلب توجه در مقابل بزرگ تر ها که البته این خوب نیست و زشت و زننده است و اگر دختر یک حالت حیا و خجالتی بودن داشته باشد و گونه هایش از شدت خجالت سرخ شود در بین بزرگ تر ها زیباتر به نظر می رسد.
در یک مجلس مولودی زنانه شرکت کرده بودم.همه می دانند که در مهمانی زنانه کسی چادر و روسری به سر ندارد و لباس های راحت تر مثل دامن و تاپ و پیراهن می پوشند.خانوم جلسه ای که آمد توپید به همه که خاک بر سرتان با این لباس پوشیدن ها.زن که نباید از این لباس ها بپوشد.این لباس ها فقط برای زمانی ست که زن با شوهرش خلوت می کند .بعد اضافه کرد که گناه است.تمام این دست و پاهای برهنه در آن دنیا در آتش می سوزند و بعد حسرت می خورید و شما باعث فساد جامعه اید و در آخر برای اصلاح جمع و هدایتمان به راه راست دعا کرد.
عروسی دایی دوستم بود.گفتم بیا یکی از لباس های من را بپوش گفت نمیشه.گفتم چرا من مشکلی ندارم ها.گفت نه کلا نمیشه،اخه...دلیلش شوکه ام کرد.گفت لباس های تو آستین نداره بابام اجازه نمیده بپوشم.
این ها را نوشتم که بگویم اشکال از خودمان است، ما مسلمان ها داریم دین را تحریف می کنیم.اسمش را می گذاریم غیرت و نمی گذاریم زن و بچه مان لباس مجلسی به تن کنند.تاپ ها و دامن ها را به اسم حیا از تن دختربچه هایمان در می آوریم .خودمان را در مجالس زنانه مایه ی فساد جامعه می دانیم.می خواهم بگویم اسلام گیر ما به اصطلاح مذهبی ها افتاده.می خواهم بگویم دست از سر اسلام بردارید.میخواهم بگویم گناه همه ی آن هایی که اعتقاد به چیزی ندارند،گردن ماست.ما با اخلاق و رفتارمان باعث شدیم مردم دین گریز شوند.مسلمان ها با شما هستم.اینطور مسلمانی کردن را برای خودتان نگه دارید.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
صبیه آسمان

نظرات  (۳)

زدی تو خال جانم.همیشه ی دیالوگی داره فیلم دلشکسته ک توی اینطور موارد یاد اون دیالوگ میفتم:دختر ک ادم ازادتری هست ب پسره(شهاب حسینی)میگه:تقصیرشماست.شماها گند زدین ب باورای مردم!
راستم میگه.ادمهای عجیب غریب با اعتقادات عجیب و غریب ک من نمیدونم از کجای کتاب اسلامی درش اوردن!
جای بحث داره این قضیه زیاااد.اما من ادم بحث مذهبی نیستم اصلن:|
پاسخ:
واقعا  قبول دارم و بی نهایت متاسفم که هیچ کاری از دستم برنمیاد.
من اهل بحثم و همیشه هم متهم میشم به سطح سواد پایین و اینکه چه قدر ضعیفم تو مسائل دینی
البته قسمت اول نوشته ت با توصیفی که کردی به نظرم عکس حرف بدی نزده! رواج فرهنگ آرایش و لباس ناجور پوشیدن توی کوچه و خیابون برای دختربچه هایی که هنوز تفاوت جنسیتی رو کامل درک نکردن واقعا آفت تربیتیه و زمینه ی ولنگاری میشه...اما اینکه لباس پوشیدن توی محافل زنونه رو هم محدود کنیم به نظرم زیاده رویه 
ولی با این قسمت از حرفت موافقم که هر کسی هر چیزی خودش دوست داشته یه اسم دین بهش چسبونده تو سر بقیه میزنه و کارشو پیش میبره هر کسی یه دین جدید اختراع کرده واسه خودش تازه جای خدا نعوذ بالله قضاوتم میکنیم همدیگرو...
این شده که تو هر خانواده ای یه دین میبینی که فرسنگها با دین واقعی فاصله داره ...
پاسخ:
عکس حرف درستی زده ولی منظور عکسه فقط آرایش غلیظی بود که دختر بچه داشت.لباسش یه تاپ معمولی بود و هیچ مشکلی نداشت.
واقعا به نظر من دین بیشتر داره از به اصطلاح مذهبیا می کشه .متنفرم از کسایی که به واسطه ی یه پوشش خودشونو بهشتی میدونن و بقیه رو جهنمی و متاسفم که همیشه یه عالمه از این افراد وجود داره 
در حق دین که خیلی جفا کردیم، یه جاها با تندروی و ندانم کاری یه جاها هم از طرف دیگه ی بوم افتادیم. اساسا عقل هم چیز بدی نیست، برای فهم سفارشات دین از عقل هم میشه استفاده کرد و معنی و حد هر کاری رو درک کرد. 
یه نکته ی دیگه ناگفته نمونه، جلسات و مجالس زنانه همچین هم کاملا زنانه نیست، همیشه یه گوشه دوربینی در حال فیلم برداری یا عکاسی هست بعضی به این دلایل حساسیت نشون میدن.
این قضیه خیلی جای بحث داره.
فقط کاش همه ی کارا و عقاید شخصیمونو پای دین نذاریم.
پاسخ:
جلسه ای که گفتم کاملا خصوصی بود و من مطمئنم کسی فیلم و عکس نگرفت.واقعا دین داره ضربه میخوره از دست مذهبیا.چون کسی که اعتقاد خاصی نداره اعمالش به پای خودشه ولی وقتی یه مذهبی یه کار زشتی میکنه همه میگنن دیدی ؟دین داریشو دیدی؟اسلام اینه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی