صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

ترس تهران

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ
هی میگویم بنویسم باز دست و دلم نمی رود.غم تهران تمام روحم را گرفته . خدایا فقط خودت میتوانی امنیت تهران را برگردانی.کمک کن
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۷
صبیه آسمان

نظرات  (۲)

۱۸ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۵۹ پیمان محسنی کیاسری
من به کشورهایی فکر می‌کردم که این حوادث براشون طبیعیه!
هی می‌گفتم فکر کنم و هی نمی‌شد درک کرد…
پاسخ:
:(
خدایا به حق ِ همین ماه ِ مبارک، لبخند رو لب ِ هموطنامون برگرده...
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی