صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

فردا می شود یک سال که تفسیر ِسوره ی ِصبر و مهربانی ِزندگی ام شدی .....

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۷
صبیه آسمان

عضو یک گروه فامیلی هستم که بی نهایت مزخرف است . امروز عکس دو دختر بچه ی آرایش کرده که تاپ تنشان بود را در گروه گذاشتند با این متن که : کودکانتان را در معرض چیزی که در محدوده سنی آنها نیست قرار ندهید.اجازه دهید فقط کودکی را تجربه کنند؛ برای بزرگ شدن دیر نمی شود. بعد یکی از اعضای گروه که اتفاقا خانوم جلسه ای هم هست در تایید این عکس نوشت که با این قضیه کاملا موافق است و دختر را چه به تاپ پوشیدن.دختر بچه ها تاپ می پوشند برای جلب توجه در مقابل بزرگ تر ها که البته این خوب نیست و زشت و زننده است و اگر دختر یک حالت حیا و خجالتی بودن داشته باشد و گونه هایش از شدت خجالت سرخ شود در بین بزرگ تر ها زیباتر به نظر می رسد.
در یک مجلس مولودی زنانه شرکت کرده بودم.همه می دانند که در مهمانی زنانه کسی چادر و روسری به سر ندارد و لباس های راحت تر مثل دامن و تاپ و پیراهن می پوشند.خانوم جلسه ای که آمد توپید به همه که خاک بر سرتان با این لباس پوشیدن ها.زن که نباید از این لباس ها بپوشد.این لباس ها فقط برای زمانی ست که زن با شوهرش خلوت می کند .بعد اضافه کرد که گناه است.تمام این دست و پاهای برهنه در آن دنیا در آتش می سوزند و بعد حسرت می خورید و شما باعث فساد جامعه اید و در آخر برای اصلاح جمع و هدایتمان به راه راست دعا کرد.
عروسی دایی دوستم بود.گفتم بیا یکی از لباس های من را بپوش گفت نمیشه.گفتم چرا من مشکلی ندارم ها.گفت نه کلا نمیشه،اخه...دلیلش شوکه ام کرد.گفت لباس های تو آستین نداره بابام اجازه نمیده بپوشم.
این ها را نوشتم که بگویم اشکال از خودمان است، ما مسلمان ها داریم دین را تحریف می کنیم.اسمش را می گذاریم غیرت و نمی گذاریم زن و بچه مان لباس مجلسی به تن کنند.تاپ ها و دامن ها را به اسم حیا از تن دختربچه هایمان در می آوریم .خودمان را در مجالس زنانه مایه ی فساد جامعه می دانیم.می خواهم بگویم اسلام گیر ما به اصطلاح مذهبی ها افتاده.می خواهم بگویم دست از سر اسلام بردارید.میخواهم بگویم گناه همه ی آن هایی که اعتقاد به چیزی ندارند،گردن ماست.ما با اخلاق و رفتارمان باعث شدیم مردم دین گریز شوند.مسلمان ها با شما هستم.اینطور مسلمانی کردن را برای خودتان نگه دارید.

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۳
صبیه آسمان
حوصله ام سر رفته بود.شاید باورش سخت باشد اما حتی برای منی که عاشق تنهایی هستم گاهی وقت ها تنهایی حوصله سر بر می شود.رفتم توی مخاطبین گوشی را گشتم.هیچکسی را پیدا نکردم که زنگ بزنم و بگویم هی فلانی بریم بیرون؟یا هی فلانی میایی خونمون؟می خواهم بگویم کسی نبود که من بگویم و او بیاید، تا از تنهایی در بیایم.اگر شما کسی را دارید که در مواقع دلتنگی بتوانید روی بودنش حساب کنید شک نکنید که خیلی خوش شانس هستید. که یک دوست فوق صمیمی دارید.

صبیه:دلیل نبودنم بی حوصلگی و مشکلات دندان پزشکی ست.ممنونم از محبت هاتون

۵ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۵
صبیه آسمان
تمام کارهایم را تعطیل کرده ام.این چند روز فقط زیر لب گفته ام یا رفیق من لا رفیق له بعد حرف های نگفته ام را قورت داده ام و اشک هایم را پاک کرده ام و به این فکر کرده ام که اگر خدایی نداشتیم در مواقع دلتنگی چه می کردیم؟
۵ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۶:۳۰
صبیه آسمان