صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

لطفا نزدیک نشوید

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ
چند وقت پیش متوجه شدم با یکی از وبلاگ نویسان معروف هم دانشگاهی هستم و از قضا هم دانشکده ای و همین طور هم کلاسی...از بد فرهنگی و بی شعوری و ادعایش که_ واقعا اذیت کننده است _بگذریم ، فهمیده ام آدم ها از پشت صفحه کیبوردشان جذاب ترند.
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
صبیه آسمان

نظرات  (۸)

۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۲ قالب بلاگ رضا
بله بعضیاشون جذاب ترند
پاسخ:
بله
آره خیلی از آدم ها همین طور هستن. 
پاسخ:
اوهوم...متاسفانه
بارها و بارها اتفاق افتاده که گفتم مثلا مریم ِ بلاگر رو از مریم ِ واقعی بیشتر دوست دارم
راست میگی..آدما معمولا از پشت کیبوردشان جذابترن

پاسخ:
مه شاد باورم نمیشد.واقعا باورم نمی شد اینقدر تفاوت باشه بین شخصیت یه فرد
تقریبن موافقم
پاسخ:
بزن قدش پس
اینکه آدما از اونور جذاب ترن و از اینور غیر قابل تحمل رو میتونم هضم کنم اما اینکه هم کلاسی در بیایم و آشنا دسوانه م میکنه .
پاسخ:
تنها نکته ی مثبتش اینه که من رو نمیشناسه و بدترین نکته ش هم اینه که من اون رو کاملا میشناسم
منم این قضیه رو تجربه کردم و واقعا تلخه...
و وحشت کردم ازینکه نکنه منم برای بقیه اینطور باشم؟
پاسخ:
آره واقعا 
فکر کنم همه به این قضیه فکر کردیم
میدونی که من یه خبرنگارم؟ چی شد که خبرنگار شدم؟ هزااااااااران دلیل داشت ولی یکیش همین کنجکاویم بود :دی
الان دارم از درون خودمو میخورم که طرف کی بوده :)))

جدای از شوخی، تا یه حدی میشه گفت که بلاگرا حق دارن با خود ِ واقعیشون فرق داشته باشن، چون ما توی دو خط نوشته از یک بلاگر تنها یک بُعد و یک قسمت ِ شخصیتش رو می بینیم و نه همه رو... پس نمیشه ادعا کرد که میشناسیمش...
اما، خودم بارها مشاهده کردم که یه بلاگر مثلا میاد توی بلاگش ادعای یه چیزی میکنه و به بقیه آدما خرده میگیره که شما چرا اینطوری هستین؟ بعد توی واقعیت میبینیش دقیقا همون کار رو خودشم انجام میده :/
پاسخ:

عزیزم :)))))))


ببین منم یه کم حق میدم ولی واقعا خیلی شعار به نظرم زیاده.یعنی کلا طرف یه نفر دیگه س انگار ...خیلی عجیبه واسم و در عین حال جالبه


سلام صبیه جان چطوری؟خوبی؟
خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم و مثل اینکه سر پست عصبانیتت رسیدم دختر جان... حالا کدوم دانشگاهی؟بگو شاید تصادفا منظورت من باشم که دیگه بهم سر نمیزنی:))) 
راستی وبلاگمو عوض کردم اگر دوست داشتی بیا سر بزن ...



پاسخ:
سلام گل دختر...ممنون.خوبم
نمی نویسی که آخه...نه خیالت راحت.شما نیستی 
حتما سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی