صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

نود قلبی که فقط برای ما قلب درد داشت

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

تا به حال سال تحویل کربلا بوده اید؟میخواهم بگویم ۹۵ اینقدر خوب شروع شد. از اواخر فروردین بود که آن روی سگش را نشانمان داد.گوشی ام را در اتوبوس دزدیدند.اردیبهشت مقاله ام رد شد و درخواست اصلاحش برایم آمد.چه قدر وقت داشتم؟فقط یک هفته.عنوان مقاله چه بود؟تشبیهات موجود در دیوان ناصر خسرو.با بدبختی سر موعد تحویل دادم و از قضا مقاله ی خوبی شده بود.خرداد مریض شدم.بوی غذا حالم را بهم میزد چه برسد به خودش. فصل امتحان ها بود. ماه رمضان بود.مامان با زبان روزه از خانه برایم غذای آماده می آورد تا بخورم و تقویت شوم.هر بار بعد از رفتنش ضجه میزدم از این همه مهر و محبت.اینقدر اعصابم در خرداد لعنتی بهم ریخته بود که پاهایم جان نداشت.حس می کردم توی پاهایم پوک است.می توانید حس کنید چه می گویم؟فکرم سمت هزار بیماری مختلف رفت تا اندکی بهتر شدم.تیر و مرداد و شهریور تمام مدت در دندان پزشکی بودم.آخرهای شهریور و مهر بدبختی های کارِ یار شروع شد.بحث جا به جایی بود و خستگی های مداوم.آبان گوشی یار را دزدیدند.با قمه خفتش کردند.ترس دستش را گذاشته بود بیخ گلویم. آذر دوباره بی حسی پاهایم برگشت.یقین کرده بودم ام اس است اینقدر که این ضعف شدید بود.هزاربار دکتر رفتم.نتیجه چه بود؟آزمایش های مختلف و قرص و دارو و اعصاب ضعیف تر از گذشته.کم کم دی آمد.نتیجه ی آزمایش ها خداروشکر چیز خاصی نبود ولی اعصابم نابود شده بود.هر شب دی را با قرص آرام بخش سر کردم تا بتوانم فقط کمی بخوابم.بهمن اوضاع بهتر شد.قرص هایم را جمع کردم.گل گاو زبان جایگزین شد.مسافرت رفتم.اینقدر خوش خوشانم شده بود که بعد از سفر روزی ۱۰۰ بار عکس هایش را نگاه می کردم. زور ِ اسفند ولی باز هم به تمام خوشی های بهمن چربید.عزیزی درگیر مریضی شد که محبوب همه ی فامیل بود.حالا هی آزمایش می دهد و هی نتیجه گنگ تر از آزمایش قبلی باقی می ماند.می شود برایش دعا کنید که ۹۶ از شر این مریضی ِ لامروت راحت شده باشد؟می شود برایم دعا کنید که ۹۶ به اندازه ی ۹۵ بدقلق نباشد؟می شود دعا کنید که سال خوبی بیاید؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۸
صبیه آسمان

نظرات  (۱)

عالی مثل همیشه
پاسخ:
 :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی