صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

فوق تخصص گندزدایی

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ
داشتم فکر می کردم کاش یک جایی وجود داشت مثل دندانپزشکی بعد می نشستی روی صندلی و آمپول سر کننده را به جای دندان فرو می کردند توی سرت.بعد مغزت را باز می کردند و تمام خاطرات گذشته و اتفاقات بد را از توی مغزت در می آوردند.بعد یکی بغل گوشت هی می گفت:اوه اوه چه قدر بده ریشه ش .چه قدر مغزتو خراب کرده و تو هر لحظه از درد به خودت می پیچیدی تا تمام شود.بعد می آمدی بیرون و شماره کارت می گرفتی تا بعدا پولش را بریزی به حساب دکتر.داشتم فکر می کردم چه قدر خوب می شد.چه قدر همه چیز شیرین می شد.

صبیه:معلومه همه چیز رو دارم از دریچه ی دندون پزشکی و اون صدای قیژ قیژ مزخرف نگاه می کنم؟هیچ کس اندازه ی من از دندون پزشکی متنفر نیست.مطمئنم.

صبیه:یکی دعاهاش درگیره اینجا.مرسی که دعام کردین 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
صبیه آسمان

نظرات  (۴)

دندون پزشکی که همیشه مساوی بوده با درد :/
همه محتاج دعائیم.
اسم جدید متبرک!
پاسخ:
همیشه متاسفانه
سلامت باشین.ممنون
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۶ مادام کاف
ایکاش...
پاسخ:
واقعا ای کاش
دندون پزشکی هیچ وخت برام اووونقدرا ام ترسناک نبوده . فقط از کشیدن دندون میترسم به شدت اونم بخاطر خون ریزی
اگه در اوردن خاطرات از مغز خون ریزی نداره منم حاضرم امتحانش کنم
پاسخ:
خوش به حالت که نمیترسی.
بدون درد و خونریزی
سلام 
چه خوب میشد اگر میشد :)
آی گفتی مردشور یونیت دندون پزشکی رو ببرن :/
پاسخ:
سلام
خیلی خوب بود اگه امکانش بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی