صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

لطفا دعا کنید

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ب.ظ

تلویزیون روشن شد.اسم مستند یادم نیست . همان مستندی را می گویم که داعشی ها را گرفته بودند و در هفته ی گذشته پانصد هزار بار تماشایش کردم.بار اول که نگاهش کردم عرق سرد روی تنم نشست.بابا می گفت چیزی نیست.سال۶۰ از این بدتر به سرمان آمد.گفت که هم جنگ بوده و هم حزب توده و هم مجاهدین آشوب درست می کردند. اما من نمی فهمیدم.من از نسل امنیتم.نسلی که بعد از جنگ آمد و بدبختی هایش زیاد بود اما امنیت داشت.بچه تر که بودم شب ها فقط برای این که مامان کمر درد گرفته بود گریه می کردم و هیچ وقت دلم شور نزده بود که ممکن است برود خرید و ناگهان یک بمب جلوی پایش بترکد.من از نسل گرانی و تورمم.از نسل انرژی هسته ای که آخر نفهمیدم بودنش به نفع است یا نبودنش.من از نسل ِخواب ِراحتِ شبم.برای امتحان گریه کرده ام.برای عشق گریه کرده ام.برای درد گریه کرده ام اما تا به حال برای نا امنی گریه نکرده ام.مستند را که دیدم ترسیدم.منِ مترو سوار عاشق ولیعصر که همه ی قرارهایم ولیعصر و انقلاب است ترسیدم.به این فکر کردم که اصلا شاید همدیگر را دیده باشیم.شاید از کنار هم گذشته باشیم و طرف داشته به این فکر میکرده که: حیف از جوانی اش که قرار است نابود شود.من از نسل امنیتم.طعمه ی دزدی بوده ام.طعم تلخ کلاهبرداری را چشیده ام اما با تمام این ها دلم شور نمی زده که ناگهان خانه ی مان برود روی هوا.دلم شور نمی زده که برگردم خانه و خانه ای وجود نداشته باشد که درش را باز کنم.می خواهم بگویم با هر عقیده ای از این به بعد برای امنیت کشورمان هم، دعا کنیم.یک جای خیلی خوب در لیست دعاهایمان برایش باز کنیم.مایی که دور تا دورمان جنگ است برای امنیت دعا کنیم.دعا کنیم که امنیت در کشورمان همیشه برقرار باشد.برای سلامتی سربازان گمنام دعا کنیم.برای مرزبان ها دعا کنیم.برای دل مادرها و پدرهایشان دعا کنیم.برای دل زن و بچه شان دعا کنیم.دعا کنیم همه جا امنیت باشد.هیچ کس در ترکیه و عراق و افغانستان و پاکستان از انفجار نترسد.هیچ کس در هیچ کجای دنیا عزیزانش را با بمب و ترور از دست ندهد.برای بچه های یمن و فلسطین و بحرین و سوریه دعا کنیم.دعا کنیم همه جا امنیت باشد.همه شاد باشند و دیگر هیچ مستندی در این زمینه ساخته نشود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
صبیه آسمان

نظرات  (۳)

النعمتان مجهولتان: الصحة و الامان ...۱۴۰۰سال پیش حضرت «پیامبر اعظم»(ص)
می‌خواستم در پاسخ دلشورگیتان بگویم سربازان گمنام آنقدر تلاش زیاد و مفیدی در این زمینهدارند که من یکی خیالم راحت است(!) این مستند هم فکر می‌کنم یک نوع کُری خوانی یا نشان دادن قدرت امنیت است که فکر کنم به جای دلگرمی دلشوره سبب شده است...
کاش اینقدر که شما این موضوع را خوب درک کردید " برخی‌ها " که به کمک و جهاد شیرمردان مدافعان حرم گیر می‌دهند اهمیت این که آنها انجا می‌جنگند تا تروریست ها اینجا پایشان باز نشوند را درک می‌کردند.
من هم دعا خواهم کرد.
با آمدم امام عصر(عج) که بدجوری یادمان رفته است جهان در امنیت و صلح غزق خواهد شد
ببخشید طولانی شد.
درود.
پاسخ:
چه حدیث ارامش بخشی.کاش هر دوش همیشه باشه برای همه 
من هیچی نمی دونم از سیاست بازی و این صحبتا فقط میدونم کسی که میره سوریه بجنگه خیلی مرده
درود
سلام
موافقم
فکر کردن به اینکه یهو یه مشت وحشی در خونه تو بشکنن و بیان تو و....وحشتناکه وحشتناک 
دعا کنیم به قول تو نه فقط برای خودمون برای همه :(
پاسخ:
سلام
خیلی ترسناکه
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۲ مادام کاف
جز دعاهای همیشگی من هست..
اره صبیه جانم!ما بچه های امنیتیم. ما بچه های تا دیروقت بیرون ماندنیم و از هیچ بمبی نمیترسند هستیم.ما بچه های انفجار ندیده ایم.خون ندیده ایم...چقدر خوب است ک صلح باشد همه جا...
پاسخ:
کاش جزو دعاهای همه بشه.کاش همه جا امنیت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی