صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

نون و القلم

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

ادبیات که خوانده باشی از یک جایی به بعد یاد می گیری شعرها و نوشته ها را با مخاطب خودت بخوانی.یاد می گیری همیشه معشوق ها آسمانی نیستند.یاد میگیری برای رسیدن به معشوق آسمانی اول باید عشق های مجازی را تجربه کنی.یاد می گیری شعرِ شعرا را بدون توجه به عقاید شخصی شان از بر کنی.یاد می گیری همین عاقا نوشتن ها، می تواند تمام دستور زبانت را عوض کند.از یک جایی به بعد می فهمی که سپرت،شمشیرت،تمام هست و نیستت یک قلم است و یک کاغذ که می توانی با همان هم مشروطه به پا کنی و هم معشوقه را اهلی دلت کنی.ادبیات که بخوانی خیابان انقلاب عاشقانه ترین خیابان جهان می شود و تمام کافه کتاب ها برایت مقدس می شوند .از یک جایی به بعد دچار دوگانگی می شوی.پیش خودت می گویی بنویسم که ادبیات بماند؟از طرف دیگر می گویی نکند نوشتنم باعث نابودی ادبیات شود.ادبیات که بخوانی کلیله و دمنه دوست های صمیمی ات می شوند.ادبیات که بخوانی نمی توانی بگویی از حافظ و سعدی و مولانا بدم می آید.ادبیات خواندن آدم ها را عوض می کند.آدم ها را بزرگ می کند.آدم ها را رام حروف فارسی می کند.می دانید؟به نظر من فقط باید دیوانه باشید که ادبیات بخوانید.


صبیه:پست قبلی را فقط برای خودم نگه داشتم.دوستتان دارم.به شدت مهربانید.


صبیه:به مناسبت روز قلم که به ما مربوط است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
صبیه آسمان

نظرات  (۳)

نمی‌دانم خودم را جزء آن «ما» بدانم یا نه...
ادبیات نخوانده‌ام(احتمالش هم کم است که بخوانم) ولی همیشه دلم را عجین شده با اون میدونستم.
بعضی از حرفاتون رو درک می‌کنم ...
پست دیروزتون ناراحت کننده‌ بود. ولی مطمئنم خودتون هم می‌دونید اینطور نیست تعداد بازدید بالا ملاک خوب بودن نیست و بالعکس.
خوشحالم که خسته نشدین دارین ادامه می‌دین.
آرزوی رستگاری!
پاسخ:
خیلی خوبه دل آدم با ادبیات عجیب باشه.تبریک میگم بهتون 
بله متاسفانه وقتی نوشته شده بود که حالم به شدت بد بود.
ممنونم و من هم برای شما آرزوی رستگاری می کنم.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ مادام کاف
من شنیدم میگن ادبیات خاندن توی ایران یکی از اشتباه ترین کارهای دنیاس.راست میگن؟
پاسخ:
اشتباه ترین کار نیست ولی کلا با تصور آدم راجع به ادبیات فرق داره ....خیلی فرق داره
ادبیاتو دوست دارم...یکی از بهترین نقطه های نفس کشیدن بین همه ی خفگی های زندگی مه ...
راستی عیدت مبارک
پاسخ:
 ممنون.عید شمام مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی