صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

من مرد تنهای شبم

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ق.ظ
هیچ وقت مشهور نبودم.تعداد دوستان وبلاگی ای که از نزدیک دیدمشان صفر است.تعداد دوستان وبلاگی ای که شماره شان را دارم فقط سه تاست و تعداد دوستان مجازی که صدایشان را شنیده ام یک نفر است.پست هایم را تا به حال در تلگرام جا به جا نکرده اند.نوشته ام در هیچ کجای دنیا چاپ نشده است.گاها هیچ حرفی برای گفتن ندارم.آدرس وبلاگم را تازه امروز جرات کردم تا در اینستاگرامم بگذارم.دلم میخواهد کانال داشته باشم ولی حسم میگوید موفق نیستم.هیچ کس به هیچ چالشی دعوتم نکرده است.نه سطل آب یخ روی سرم ریخته ام و نه کیفم را جلوی دوربین خالی کرده ام.در کمتر عکسی تگ شده ام که هی فلانی !فلان عکس را ببین.وبلاگم شاید جزو وبلاگ های زرد محسوب شود.در کمال بی کلاسی جواب تک تک کامنت هایی که به من مربوط میشود را می دهم.وبلاگ نویسان موفق حتی یک بار هم وبلاگم را ندیده اند .کسی تاریخ تولدم را یادش نمی ماند.کسی تا به حال برایم بسته ی پستی یا حتی نامه نفرستاده است.تعداد محدودی هستند که وبلاگم را دنبال می کنند.اینقدر محدود که اگر بگویم اشکتان در می آید.نمی دانم چرا این ها را نوشتم .نمی دانم چرا این ها را گفتم.فقط این را می دانم که آدم بعضی وقت ها دلش به حال خودش می سوزد.دلش کسی را می خواهد که در دنیای مجازی بغلش کند.نازش کند.حتی ماچش کند.امشب داشتم به این فکر می کردم که در دنیای مجازی تنها ترینم.


#موقت 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳
صبیه آسمان

نظرات  (۵)

بهر حال همه ی ما تنهاییم.
فقط بعضیا این تنهایی رو زودتر میفهمن!
بعضیام انکار میکنن تنها بودن رو.
خوش به حال اونایی که از تنها بودن لذت میبرن و تنهایی رو به خلوت تبدیل میکنن.
پاسخ:
قبول ندارم که همه ی ما تنهاییم.خیلی ها تنها نیستن
خلوت تو دنیای مجازی عجیب ترین پارادوکسه....نیست؟

۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۳:۱۰ مهشاد هاشمی
در دنیای مجازی تنها باشی یا نباشی...
مگه اهمیتی هم داره فاطمه؟
پاسخ:
میدونی مه شاد...واسه منی که نوشتن رشته ی تحصیلیمه وقتی این تنهایی رو می بینم به خیلی چیزا شک میکنم.ته دلم میلرزه که ۷ سال دیگه این موقع بازم همین قدر تنهام؟بازم نوشته هام مهجورن؟میترسم ۷ سال دیگه از انتخابم پشیمون باشم
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۳:۳۷ مهشاد هاشمی
منظورت رو کاملا میفهمم..
ولی وقتی یه نوشته ای مهجور میمونه لزوما دلیل بر بد بودن یا بقول خودت زرد بودن اون نوشته نیس.میتونه یکی از دلایلش این باشه که تو خودت نخواستی مطلبت دیده بشه.میشد ارتباطت رو با دنیای مجازی گسترده تر کنی.فعالتر باشی.توی ماجراها و برنامه ها و این قرتی بازی های مجازی شرکت کنی و کم کم وبلاگت رو از تنها بودن دربیاری
در مورد تنها بودن وبلاگ و نوشته هات...
بنظرم اصلا اصلا دلیلش ضعیف بودن قلمت نیست.مشکل کم بودن ارتباطه. همین
پاسخ:
نمیدونم.واقعا نمیدونم ولی دوس دارم حرفت درست باشه دوس دارم واقعا دلیلش این باشه.کامنتت بهم حس خوب داد یه عالمه.
مرسی مه شاد حال خوب کن:-*
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۲ مادام کاف
دیگه گفتنیا رو مهشاد گف من چی بگم؟:))
دوستت دارم صبیه نوشته هاتو میخونم.صمیمیت شونو میتونم حس کنم جانم.بنویس و از نوشتن خسته نشو.
و در ضمن:مهشاد همیشه حال خوب کنه:))
پاسخ:
مه سا مرسی که هستی...بهترین مه سایی هستی که می شناسم.
منم خیلی زیاد دوست دارم...خیلی زیاد
مه شاد همیشه حال خوب کن
مه سای همیشه حال خوب کن 
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۷ مادام کاف
جان دل:*)هیچکس تا حالا بهم نگفته بود تو بهترین مهسایی هستی ک میشناسم:))
پاسخ:
ولی واقعا هستی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی