صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

الحمدالله برای بودنت

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دو سال پیش،شب های قدر، که خدا بغلم کرده بود؛ توی گوشش گفتم اگر به صلاح است بشود و شد.بعدتر دوباره توی گوشش گفتم محبتش را در دلم زیاد کند.گفتم محبتش را زیاد کند که بشویم مثل مامان و بابا.گفتم محبتش اینقدر زیاد شود که نفسم از خوشی و لذت های زندگی بند بیاید و ایمان داشتم که فقط او می تواند.عید فطر که شد رفتیم مشهد.دستش را گرفتم و رفتیم صحن انقلاب .رو به روی گنبد نشستیم .توی دلم هی دعا کردم.بعد به امام رضا(ع)ی همیشه مهربانم گفتم اینو میگم ها و دستش را بالا گرفتم.الان که این ها را می نویسم نمی دانم در آینده هم همین قدر حس خوب داشته باشم یا نه.نمی دانم اوضاع و احوالم همین طور ماه بماند یا نه.نمی دانم به سن زوجیت مامان و بابا برسیم یا نه .فقط می دانم که امام رضا(ع) هم سفارشم را پیش خدا کرده که در تمام روزهای سخت دلم به بودنش قرص است.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۰
صبیه آسمان

نظرات  (۵)

چقققققدر حالت و حست مثل منه دوستم!! 
اشکام جاری شد....
کاش امام رضا وساطت برای دل من هم میکردن...
خوشبحالتون که کنار هم آروم گرفتین...
برای دلهای بی قرار مثل خودتون دعا کنید...
که دلشون یتیم نشه بانوووووو
پاسخ:
دعا می کنم حال دلت آروم باشه.به آرامش برسی و بتونی با تمام وجود از زندگی و خوشبختی هات استفاده کنی و لذت ببری .
اشکات برای حس خوب جاری شد یا حس بد؟اگر با حس بد بوده من خیلی متاسفم .
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۸ مادام کاف
صبیه جانم؟ازدواج کردی عزیزم؟
پاسخ:
خیلی وقته مادام بانو.تو بلاگفا بودیم یه عالمه نوشته بودم درباره ش که همش رفت
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۹ مادام کاف
همیشه خوشبخت باشی جانم.همیشه شاد باشی گلم:**
پاسخ:
مرسی مادامِ جان....دعا کن برام
حس خوووب دوستممم :-)
اشک شوق بود...


پاسخ:
خب خداروشکر 
حال دلتون همیشه خوب :)
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی