صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

خداحافظ نامهربان

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ

دیشب داشتم فکر میکردم سه سال است که پشت سر هم تمام خرداد را گریه کرده ام.برای کسی که سه سال پشت هم خرداد را زار زده خبری بهتر از آمدن تیر هست؟تابستون خوبی داشته باشید.


صبیه:میشه منو خیلی دعا کنید؟میشه دعا کنید معجزه بشه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
صبیه آسمان

نظرات  (۴)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۶ سها احمدی
سلام چه وب خوبی دارید بی تعارف میگم
خوشحال میشم بهم سر بزنید و همو دنبال کنیم
تشکرات
پاسخ:
سلام ممنونم.
سلام خانوم. خوبین؟؟
من از بلاگفا شما رو میخوندم و امشب بعد از مدتها هوس خوندن وبلاگها به سرم زد اومدم دیدم نقل مکان کردین اینجا.. خوشحال شدم هستین هنوز (لبخند)

شاید من بتونم حس غم دار بودن دل شما و دلگیر بودنتون از خرداد رو خوب بفهمم.. منم بدجور درگیر بودم باهاش..انقدر که وقتی این دو خط پست شما رو خوندم انگار دست خودم لغزیده روی کیبرد و تایپش کردم... دعا کنیم برای آرامش دل های هم.. انشاءالله خدا هم نیم نگاه محبت آمیزی به دلهامون بندازه.. 
پاسخ:
سلام.ممنونم 
منم خوشحالم که هستم تا همچین کامنتایی دریافت کنم از مهربون ها
اره دعا کنیم .خیلییی دعا کنیم.
۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۳ مادام کاف
معلومه ک میشه:-*
پاسخ:
مرسی مادام جانکم.خیلی ممنون
سلام دختر
نبینم غمتو...باید بگم درک میکنم حالتو با این تفاوت که چهار سال هر ماه خرداد بود برام.انقدر گریه کردم که میگرن گرفتم...
خیلی بده تو وضعیتی گیر بیفتی که حتی به معجزه م نتونی فکر کنی...دعا میکنم هر روز زندگیت تهی از غم باشه و پر از معجزه...
توم تو این شبا دعام کن 
,یا حق 
پاسخ:
سلام
ای بابا.خوشحالم برات که الان تموم شده.حال دلت خوب 
دعام کن .زیاد دعام کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی