صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

شاید بعد ها

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

اگه یه وبلاگ نویس معروف و مشهور بودم امشب اینجا می نوشتم :فردا نمایشگاه کتاب می بینمتون ولی الان فقط میتونم غصه بخورم واسه کلاسای تموم نشدنی فردا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
صبیه آسمان

نظرات  (۵)

:)
پاسخ:
:-)

اووووخی  چقدر این حس بین ما مشترکه !!!
چقدر دلم میخواست نویسنده باشم یا یه وبلاگ نویس مشهور :|
پاسخ:
چه جالب
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۴ کروکودیل پیر
اونوقت این من بودم که با سر میومدم:)
پاسخ:
عزیزدل منی خب تووو
ذوق کردم خیلی
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۱ آرزوهای نجیب (:
چه ربطی داره به مشهور بودن وبلاگ نویس؟ می نوشتید حتما کسایی بودند که بیان (: 

پاسخ:
به نظرم کسی که خوب می نویسه مشهور میشه
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ آرزوهای نجیب (:
منظورم این بود، قرارهای وبلاگی به این ربط نداره که مشهور باشی یا نباشی ، بالاخره هر وبلاگ نویسی یه سری خواننده داره، شما می نوشتید حتما بعضی خواننده هاتون می اومدن دیدنتون (: اگرم نیومدن نباید براتون مهم باشه ، خیلی ریلکس نیومدن آدم ها رو حواله می کردید به کفشتون :D همیشه هم به خودتون بگید هر کس وبلاگم رو نخونه، اون ضرر کرده نه من  والا (:
پاسخ:
نمیدونم.شاید ترسیدم تنها باشم اونجا
جدیدا حس عجیبی دارم که خوب نیست.دعام کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی