صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

دعایم کنید

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۹ ب.ظ

این چند روز از خواب که بیدار شدم اشک ریختم.ناهار خوردم و اشک ریختم.غروب که شده است اشک ریختم.تمام غم های عالم کنج دلم خانه کرده و مادر تمام بغض ها شده ام.تمام ترس های دنیا را از بر شده ام و اسم سی هزارتا مریضی و رنج جدید را یاد گرفته ام.دلم می خواهد یکی بیاید بزند زیر گوشم و بگوید از خواب بیدار شو.یکی دستم را بگیرد و منی که شنا بلد نیستم را از بین این اقیانوس ترسناک نجات دهد.دعایم کنید.دعاکنید همه چیز خوب پیش برود.دعا کنید همه چیز خوب پیش برود.دعا کنید همه چیز خوب پیش رود.



صبیه:اینقدر حالم بد هست که به خودم حق بدهم هیچ سوالی را در هیچ کجا جواب ندهم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۶
صبیه آسمان

نظرات  (۴)

از اعماق وجود دعات کردم 
پاسخ:
ممنونم
انشالله بهتر میشی
پاسخ:
ان شاء الله
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۹ مادام کاف
خوبی جان دلم؟:)
پاسخ:
مه سا:-*
بغضی شدم وقتی کامنتت رو دیدم.
یه ماه گذشت ها! :دی
پاسخ:
شرمنده ام.خیلی زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی