صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

صفحه ی ذهن کبوتر آبی ست :)

صبیه آسمان

از بلاگفا کوچ کرده ام ...
sabiyehasman.blogfa.com
دوباره میگویم صبیه آسمان کسی میشود درست مثل من:)
.
.
.
درباره ی پست هایی که امکان نظردهی ندارند،سکوت کنیم؛لطفا!
.
.
.
الهی طیب به قضائک نفسی...
پروردگارا!مرا به آنچه برایم مقدر کرده ای،راضی کن


اینستاگرام:
Fa_asmaniii

دلتنگی های بی موقع

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ
حوصله ام سر رفته بود.شاید باورش سخت باشد اما حتی برای منی که عاشق تنهایی هستم گاهی وقت ها تنهایی حوصله سر بر می شود.رفتم توی مخاطبین گوشی را گشتم.هیچکسی را پیدا نکردم که زنگ بزنم و بگویم هی فلانی بریم بیرون؟یا هی فلانی میایی خونمون؟می خواهم بگویم کسی نبود که من بگویم و او بیاید، تا از تنهایی در بیایم.اگر شما کسی را دارید که در مواقع دلتنگی بتوانید روی بودنش حساب کنید شک نکنید که خیلی خوش شانس هستید. که یک دوست فوق صمیمی دارید.

صبیه:دلیل نبودنم بی حوصلگی و مشکلات دندان پزشکی ست.ممنونم از محبت هاتون

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
صبیه آسمان

نظرات  (۵)

امدم ک یک چیزی برایت بنویسم اما کلمه هام خشک شدند...:(
پاسخ:
مهربان ترین مادام....عزیزم:-* 
بهترم 
سلام ان شاالله همیشه سالم و خوشحال و با حوصله باشی...
به قول مادربزرگ خدابیامرزم تنهایی فقط برای خدا خوبه...
چقدر حسرت داشتن همچین دوست حاضر به یراقی بودم همییییشه...گشتم نبود نگرد نیست :/
پاسخ:
سلام ممنونم.
منم همیشه دلم یه دوست این شکلی میخواسته و هیچ وقت نداشتمش 
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۶ خانوم ِ میــــم (محدثه)
سلام عزیزم خوبی؟
منم گاهی دلم اینطوری میگیره و توی شیراز همچین دوستی ندارم ...
توی رشت داشتم یادش بخیر... ولی فک کنم بعداز4سال حتما اونم تغییر کرده باشه.
گفتی مشکلات دندونپزشکیوووو واااااای منم باید برم دندونپزشکی ولی هی پشت گوش میندازم :(
پاسخ:
سلام مهربون.مرسی 
خوش به حالت بوده پس 
محدثه یه پیشنهاد خیلی دوستانه.با دندون پزشکی تابستونتو خراب نکن.
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۳ کارشناس پارت
فاطمه آل آقا درود
مطلب دلتنگی های بی موقع شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم www.partchap.com

۲۱ مهر ۹۵ ، ۱۸:۳۴ ✿شمیم زندگی✿
چه وب خوبی:)
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی